РОБОТА
ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
НАД ЄДИНОЮ
НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ПРОБЛЕМОЮ
(з виступу на засіданні педагогічної ради)
ЗАХИСТ УЧНІВСЬКИХ ПРОЕКТІВ -
ТРАДИЦІЯ
ДУБЕНСЬКОГО НВК "ШКОЛА-ГІМНАЗІЯ"
ВІДКРИТТЯ
І ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД З НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ
У ДУБЕНСЬКОМУ НВК "ШКОЛА-ГІМНАЗІЯ"
ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ
АКМЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ВЧИТЕЛЯ
АКМЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ВЧИТЕЛЯ
(з виступу на засіданні педагогічної ради)
СТВОРЕННЯ
АКМЕОЛОГІЧНОГО ПРОСТОРУ УРОКУ
ЯК ОСНОВНОГО ЧИННИКА
ДЛЯ РОЗВИТКУ І САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
ОСОБИСТОСТІ
АКМЕОЛОГІЧНОГО ПРОСТОРУ УРОКУ
ЯК ОСНОВНОГО ЧИННИКА
ДЛЯ РОЗВИТКУ І САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
ОСОБИСТОСТІ
(з виступу на засіданні педагогічної ради)
ІМІДЖ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ
У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
ПЕДАГОГА
У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
ПЕДАГОГА
(з виступу на семінарі-практикумі)
ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ
АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ
ДО НАВЧАННЯ
АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ
ДО НАВЧАННЯ
(з виступу на засіданні педагогічної ради)
ВІД ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ -
ДО ОБДАРОВАНОГО УЧНЯ
ДО ОБДАРОВАНОГО УЧНЯ
(з виступу на нараді при директору)
Немає коментарів:
Дописати коментар